Кошик
2375 відгуків
+380 (67) 518-41-22
+380 (99) 094-47-70
RESTEQ Інтернет-магазин товарів для дому та бізнесу
Кошик

Умови повернення

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо товар не справдив Ваших сподіваннь ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  • Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання і експлуатації;

  • Цілісності оригінальної упаковки зі збереженням всіх ярликів і бірок;

  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).

     

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо Вами були виявлені виробничі недоліки товару (брак) ви можете повернути його згідно ст 9 Закону «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

  • Наявності документів, що підтверджують покупку товару (транспортна накладна, чек).

     

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.

  2. Надішліть товар або принесіть до нас у офіс за адресою: проспект Соборності, 19, будівля 3, Київ, Україна, 02000

  3. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню.

  4. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує покупець.

     

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

  1. Переконайтеся, що товар, що повертається відповідає умовам повернення/обміну.

  2. Надішліть товар або принесіть до нас у офіс за адресою: проспект Соборності, 19, будівля 3, Київ, Україна, 02000

  3. Повернення грошових коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів, з моменту отримання товару, який підлягає поверненню, після проведення експертизи.

  4. Поштові видатки за повернення/обмін сплачує продавець.

 

КОШТИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:

  • На банківську картку «ПриватБанк»
  • Через платіжну систему, якою ви сплачували  онлайн на сайті
  • Готівкою в офісі компанії

 Доставку товару НАЛЕЖНОЇ якості оплачує покупець!

*Вініри є засобом індивідуальної гігієни і не підлягають поверненню або обміну, якщо були розпаковані!(

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner